Si creus que ets indefinit…

Si el teu contracte és temporal, el primer que t’animem a fer és que revisis si:

1. Compleixes el requisit de l’article 15.5 del Estatut dels Treballadors (ET) pel que fa a la concatenació de contractes, és a dir, que acumuleu 24 mesos treballats (amb més d’un contracte) durant un període de 30 mesos, (“Sin perjuicio de lo dispuesto en los apartados 1. a), 2 y 3 de este artículo, los trabajadores que en un periodo de treinta meses hubieran estado contratados durante un plazo superior a veinticuatro meses, con o sin solución de continuidad, para el mismo o diferente puesto de trabajo con la misma empresa o grupo de empresas, mediante dos o más contratos temporales, sea directamente o a través de su puesta a disposición por empresas de trabajo temporal, con las mismas o diferentes modalidades contractuales de duración determinada, adquirirán la condición de trabajadores fijos”).
  2. El redactat de les clàusules addicionals del contracte no compleix els requisits de “realización de una obra o servicio determinados, con autonomía y sustantividad propia dentro de la actividad de la empresa y cuya ejecución, aunque limitada en el tiempo, sea en principio de duración incierta” . Això és en aplicació tant del 15.1 (si fa més de tres anys que dura) com del 15.3 del Estatut dels treballadors. Les clàusules addicionals les trobaràs a la cara posterior del mateix contracte, just abans de les signatures.
  3. Les tasques que efectivament realitzeu no coincideixin amb les que es recullen a les clàusules addicionals.

Si estàs en algun dels casos anteriors, actualment l’única possibilitat de convertir el contracte temporal en indefinit no fix se supedita a la presentació d’una demanda davant els jutjats tal i com estableix la Disposició Addicional 34 de la Llei de Pressupostos estatals de 2017.

Per ajudar-vos en aquest tràmit, hem treballat colze amb colze amb el nostre Gabinet Jurídic per oferir-vos la millor oferta, amb el doble objectiu de presentar la demanda amb uns costos reduïts per a vosaltres tot garantint la qualitat de les nostres lletrades i lletrats: Oferta Gabinet Jurídic CCOO.

Si hi esteu interessats poseu-vos en contacte amb nosaltres trucant al 1722 (935811722 des de fora de la UAB) o escrivint-nos al correu electrònic sccoo@uab.cat.